7 Haziran 2014 Cumartesi

Doğumgünü sorunsalı

Naptım şimdi ben büyüdüm mü yani?
Yoo hiç de öğle hissetmiyorum 32 nin olgunluğuna mı eriştim yani ben.
Daha sakin miyim düne göre ya da daha sorumlu?
Belki daha sorunlu bak burası kesin üzerinde kafa yoracağım şeyler birikiyor bir köşedee ve ben tozlu raflara bir göz atıyorum bu yıl neler var hatırlanası şeyler arasına koyacağım.
Bu yıl bana ne kattı oğlum hariç o hiç bir kategoriye girmiyor o ayrı bir evren artık benim hayatımda kıyaslanmayacak değerlendirilmeyecek bir konumu var :)
Peki ben bu yıl ile ne kazandım ne kaybettim?
Yıl başlarında yapıyor di mi bunu muhasebeciler eh bu da benim yılbaşım :)
Haydi artıları seçip yeni rafa yerleştirelim ve önüne de 31 yazsın bakalım bu yıl geç kaldım muhasebede aklım nerdeydiyse bir kaç gün düşünelim bakalım sorunsalımla beni başbaşa bırakın lütfen...

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder