12 Haziran 2014 Perşembe

Yol

Küçükken babaannemle bilmece oyunu oynardık ,babaannemde bilmeceler ve maniler tükenmezdi.yarısı türkçe yarısı rumca maniler,cevabı bulmakta zorluk çektiğim maniler.bu saçma sapan düşünce sistemimin temelleri muhtemelen o dönem atılmıştır :)
Bende halamdan alıp babaanneme satmaya çalıştıklarım dışında pek yoktu sonra uydurmaya başladım,bilmece uydurmak zor iştir :)
Biri hala aklımda:gittiğin her yerde var ya küçük ille de büyük
Bilin bakalım :)
Bu bilmece merakı insanın başına sarıldı mı iş açar uyarayım ortaokulda şehir kütüphanesinde ne kadar bilmece kitabı varsa okumuştum ama o yıllardan sonra daha oynamadık babaannemle
Bilmecelere dalmak hayatı zorlaştırır her cümlede farklı anlamlar göndermeler ararsınız ve ne yazık ki bunu istem dışı yaparsınız.bu çoğunlukla iyidir ama kötü olduğu zamanlar daha çok etkiler.
Hayatta herşey tek olmalı bence,sadece bir anlamı olmalı cümlelerin.bir kere sevmeli insan bir kere aşık olmalı bir kere pişman olmalı ve sonra bir kere ölmeli...
Bir kere gerçekten görebilseydim...
Yazıyı okudum ve sonra başlığı yine yürüyorum ve karmakarışık cümleler kuruyorum hayatı böyle görüyorum...

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder