1 Şubat 2019 Cuma

Sesssizliğin Ardından

Sesszilik bazen çok takıldığım bir terim oluveriyor .
sessizlik bazen çok büyük çığlıklardır ama derler ya anlayana diye öyle bir çığlık bu :)
Diğer bloğuma o kadar sık yazıp burada bu kadar sessiz kalmak çok ayıp olmuş diğer yarıma :)
Diğer yarım dediğim kendi öz parçalarımdan biri , bazen kendimi parça parça canlandırıyorum gözümde , legodan ziyade her parçası değişik şekillendirilmiş yapbozlar vardır ya öyle parçalar hani birleşmeleri zor ama muhakkak da birbirlerne ihtiyaçları vardır .
kendimi öyle parçalar halinde hayal ediyorum her bir parçam ben her biri ayrı ben ama ben olmak için bana hepsi gerek :)
bazen uzun ve anmlamlandırması zor cümleler kurmakta üzerime yoktur zira zihnim bazen hakikaten karışıyor toz dumanın dağılmasını beklemek gerekiyor sade cümleler için ama hayat beklemek için biraz fazla kısa değil mi sizce de :)
Şu günlerde büyük bir parçam anne hatta annelik her parçaya iliştirilmiş yükseltici parça gibi ayrı kendine özgü bir parça değil, mesleğim , teker teker hobilerim , hayallerim kurgularım , akşamları oğğluma uydurduğum masallarım , yazdığım şiiirler  karaladığım yazılar içtiğim kahveler ettiğim sohbetler, izlediklerim dinlediklerim güldüklerim ağladıklarım  herşey birer parça her parça bir ben bu blog da o benlerden biri ve ben onu çok üzdüm sanırım :)

haydi defteri karıştırıp da bir sayfayı ekleyelim buraya her gün değil belki ama haftada bir gün bunu yapmaya devam edeyim belli mi olur gönlünü alırım belki kendimin :) neden olmasın severim kendimi


yazmışım ki ;

Kalbim ellerimde,rüzgarda titreyen bir yaprak ,
eriyip akıyor parmaklarımın arasından 
tutamıyorum hayallerimi ....

   olmuş olan  
                                                                              olmakta olan 
                                                                            olacak olan 
arasında
 sıkışmış ömür ....

geçenlerde instagramda yayınlamıştım yazdıklarımdan bir parça birisi özelden yazdığımda kelimelerin altını çizip resim atmış burda ne demek istedin kimden bahsediyorsun diye
önce güldüm bu soruyu bana kocam sormuyor sen kimsin  yahu,
 kaldı ki şiir duygu işi sigara içmem ama sigara külünde bulunan duygusallığı yazarım kalkıp da bana sigara içme zararlı demek gibi yok bu hafif kaldı 
bana bu tarz bir soruyu sorma hakkını bulmak için bir kere kimsin sen , insanların tanımadığımız insanların hayatlarına karışma hayatları hakkında söz söyleme hakkını bulduğumuz egomuzu tam olarak nasıl şişiriyoruz yaaa 
ağzıma gelen küfrü etmesem de gayet edepli bir şekilde paylayıp engellemiştim yıllardır bloğa yazarım bir kişi de çıkıp demedi ki bu cümleyi kime yazdın şu hikayedeki kimdir diye :)
boşuna blog sevmiyoruz arkadaş yaaa :) bir saygı var edep var 
ama sosyal medya fena ve orda büyüyen bir nesil geliyor allah yardımcımız olsun 

güzel günler dilerim
 her hafta görüşmek üzere umarım :)

diğer bloğumda her gün inşallah :)

24 yorum:

  1. Notunuzu not aldım çünkü çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  2. insan kendini sevmesi için gerçekten çok nedeni var ben benim ya canım ben ❤️😂

    YanıtlaSil
  3. ne hadsiz insanlar var yahu!
    yazmaya devam...

    YanıtlaSil
  4. birden fazla blog olunca,sıkıntı başlıyo..bende de var fazla blog..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünenleri ikiye indirmeyi başardım 😊

      Sil
  5. İki bloğa yazmak zor oluyordur. Ben bu aralar birine bile üşeniyorum bazen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya daha çok yüreğim ağırlaşınca yazıyorum sanki bazen yükleri dolaba kaldırmak gibi hissettiriyor

      Sil
  6. Her şeyi bilmemiz gerekmiyor. Haddimizi bilsek yetecek de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum herkes kendini törpülese o da yetecek

      Sil
  7. .... arasında sıkışmış ömür ... Ne acı ki, öyle ...

    YanıtlaSil
  8. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  9. Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  10. İki bloğa da yazman, her yazıma yorum yapman... ne diyebilirim ki harika bir başarı. Sen takdir edilmesi ve örnek alınması gereken harika bir uzman harika bir amatör harika bir bloggersın benceee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy çok teşekkür ederim , bugün çok yerime sabitim sürwkli okuyorum ;)

      Sil
  11. Duygu yüklü yazıları çok seviyorum, Yeni dizeleri bekliyorum, uzmanamatör çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her bir yazı bir parça ... yeni yazılar yorucu

      Sil
  12. çok güzell emeğinize sağlık

    YanıtlaSil