5 Ekim 2018 Cuma

küçük şeyler kayıt


,

22 yorum:

  1. Ne güzel olmus. Ben de hala bircok seyi kagida yazmayi seviyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kağıtlar kalmeler belli bir neslin koleksiyon malzemesi anı koleksiyonu gibi

      Sil
  2. harika sözler, notlar alıp sonra onları yeniden okumayı çok severim

    YanıtlaSil
  3. güzelmiş
    hele de mavi mavi olunca dizeler daha da bi güzel :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok severim bir şeyleri not almayı. Her ne kadar şimdilerde elektronik ortamda kaydediliyor olsa da veriler, ben kağıt ve kalem kullanma taraftarıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o yüzden bir defter ve bir kalem kutusu hep yanımda :)

      Sil
  5. küçük notlar arkasında büyük tecrübeleri barındırır kanaatimce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tecrübeler büyüdükçe kelimeler azalıyor...

      Sil
  6. Hayata dair çok güzel bir şiir olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Harika bir bloğunuz var yeni keşfettim takibede aldım.

    Bende sizi bekliyorum https://www.zanalab.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz diğer sayfamı daha sık güncelliyorum oraya da beklerim

      Sil
  8. güzel hayat,neşeli hayat, hayat güzeldir..✔😊

    YanıtlaSil
  9. vay be ne güzel dökülmüş kelimeler kağıda 👍 ❤️

    YanıtlaSil
  10. Çok duygusal bir hayat tanımı, hayat zaten onu nasıl gördüğümüzle alakalı değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen gördüklerimiz hayat , bazen hayallerimiz , bazen de can kırıklarımız ... işte öyle birşey ... teşekkürler yorumlarınız için

      Sil