19 Aralık 2016 Pazartesi

Küçük Dünyam ve Küçüçük ben

O kadar küçük ki dünyam rüzgar pencereme çarpsa canım acıyor,
O kadar küçük ki dünyam yağmur kapılarıma değse gözlerim yaşarıyor,
O kadar küçük ki dünyam bir annenin evladına birşey olsa kalbim parçalanıyor,

nasıl diyorum NASIL ?

O kadar küçük ki dünyam mümkün kıldıramıyorum bu acıları,
benim dünyamda mümkün değil ki bu kadar acı
O kadar küçük ki dünyam sebepsiz kalıyor tüm bu acılar
O kadar küçük ki dünyam ANLAYAMIYORUM...


O kadar küçük ki dünyam bir çiçek filizlendi diye gülücükler açıyor yüzümde,
O kadar küçük ki dünyam bir çocuk takılıp düştü diye doluyor gözlerim ,

sizin ne kadar BÜYÜK Kİ dünyanız ,

tüm bu acıları,nefreti,kini sığdırabiliyorsunuz, anlamlı bulabiliyorsunuz 
sizin ne kadar büyük ki dünyanız?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder