8 Mayıs 2011 Pazar

Miskinlik

Anneler günü canım annecim bugün işte henüz konuşamadım dün akşam konuşmuştum .
Dün akşam görümcecanım la buluşmak için sözleşmiştik ben iş çıkıçı onu bekletmeyeyim diye yola koyuldum bir süre sonra şehir mezkezinde beklmeye başladım.Durağan beklemeleri pek beceremediğimden yürüdüm gezdim vitrin bakındım falan vaik geçirmeye çalıştım .Sonra birden ortalık karıştı panzerler çevik kuvvet polisleri falan bir de insanın burnunu yakan irenç bir koku sardı şehi merkezini. Trafik durduruldu otobüsler aranmaya başlandı .Neyse efendim akşamdan kalan düşünce aklımda şudur ki bir olayın içinde kalırsanız olayın ne olduğu hakkında doğru fikir edinmeniz çok zordur.
Görümcecanım sonunda olayları aşıp yanıma ulaştığında olay hakkındaki düşüncemiz ortaktı maçta kesin biri gol kaçırdı ya da hakeme kızmışlar olayı buna bağladık.Eve gelirken yolda biraz haberleri okuyayım dedim ve ne kadar yanıldığımızı anladım .Maç daha oynanmamış bile ortada futbol yok ama kavga var .Anlayamıyorum ben bu tipleri....

Bu sabah annemi düşünerek uyandım normalden çok düşündüm :) Canım annemi çok özlem annem niyetine kediyi sıkıyorum yanaklarını mıncırıyorum.
kedişim de şimdi bütün bu ilginin gerçekten ona olduğunu düşünüyor kucağımda uuyor tam ben yazıyı yazarken biraz tıkırtılar huzurunu bozuyor birazdan o da biter ve miskinliğimize geri döneriz :)
Bizce bugün anneler günü değil hrgün anneler günü :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder