25 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir ben var benden öte...

Düşündüm de mutlu huzurluyum ama tek şartla; verilmiş sözler tamamlanmadan yenilere kapılarımı kapatıyorum.
Sözler tutulmalı ya da geçerlilikleri sonlandırılmalı ucu açık yollarla doldu hayat olmaz ki huzur dediğin tek yolda yürür.
Arkadaşlarımın haberi yok yani en iyi ikisinin ikisi de kalbimi kırdı kendi versiyonları ile ve ben küsüm onlara .
Tavşanım yani ben bu günlerde dostcanlar.
Şarkılarımı biriktiriyorum dönem dönem taktığım ve bir milyon kere dinledim artık diyebileceğim kadar dinlediğim tekrar tekrar şarkılarımın listesini yapıyorum bir nefeste 120 yi devirdim o da aklıma gelenler yani.Belki ilerde kaybolmasın diye listemi buraya da koyarım :)
Çok işim var projelerim başımdan aşkım evde bir gıdım iş yapmıyorum o kadar ki tabaklar makinede kurudu bitti ben uzatma kablosunu makineye takıp düğmesine basmıyorum heves yok istek yok bahar temizliği zamanıdır ama kooca evin altından tek başıma kalkamam yardım lazım bana da önce bana ben lazım sanırım.bugün çalışırken şu cümle geldi aklıma serzeniş tarzındaki kendime notlarım mahiyetine dönüşen bu bloğuma dip not olarak düşmek isterim.
Hem ying im hem de yang beni benden nasıl ayırırsın ki?!?!

Sevgilerimle iyilikle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder