19 Kasım 2010 Cuma

Bayram

*Kitaplar bitti tatil işe yaradı ve 4 buçuk kitabın tamamı bitti artık kafamı kitaplardan kaldırıp birşeyler yapabilirim eh şanlıyım önümde hala iki tatil günü var :) buiyi bir haber yani sanırım :)
*Sabahın kör saatinde kalkıp annem ve kardeşlerimle köy otobüsüne binim dedelerimin mezarına gitmeyi özledim.
*Aşure pişirdim dün bayramla ilgisi yok zamanın olduğu için eşim çok sevdiğinden pişirdim ona umarım hepsini bitirir kooca br tencere pişirmek belki iyi bir fikir değildi elimin hiç ayarı yok ne zaman iki kişilik yapmak deyişini tam olarak becrebileceğim acaba.
*Aklımdan uzun bir süredir kabuslarımı işgan eden düşünceleri uzaklaştırmak için yarıpraktığım projelerimi düşünorum da ne çok yarım şey bırakmışım ama hevesim nerde şimdi hangisinde hanisini istiyorum .
*Biraz yardım almak için bir süre blogları gezeceğim bakalım sizler ne ilginç fikirlerdesiniz

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder