7 Haziran 2019 Cuma

Dedi Meczup



Bildin mi nedir Hayat?
Zor o yoldayken görmek zamanı,
Ve sen zamanda salınan bir yaprak …
Bildin mi nedir Dost ?
Zor iyi günde görmek ruhunu,
Ve sen kalplerde kaybolmuş bir kuğu…
Bildin mi nedir Aşk ?
Ah öyle zor ki görmek bu rüyayı ,
Ve sen hayatta hep aldanan bir aşık …






Not: bunu tarihten de anlaşılacağı gibi epey vakit oluyor yazalı fakat yayınlamak için doğum günümü bekledim 
çünkü olması gereken oydu 
bu tamamen bana dair bir özet
 her yıl olduğu gibi doğum günümde bir özdeğerlendirme 
her doğum günümde olduğu gibi 
hayata tanım bulma çabalarımdan kendi sınırlı bakış açımdan tabii ki 

sevgiler iyi ki doğmuşumdur belki ... 


20 yorum:

  1. Mutlu güzel yıllara.
    Doğum gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Doğum gününüz kutlu olsun. Bana da uğrarsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim diğer blooğuma da beklerim

      Sil
  3. Nice musmutlu güzel yıllarıniz olsun.Iyiki dogdunuz😊

    YanıtlaSil
  4. Çok anlamlı bir şiir, kaleminize sağlık.
    Nice yıllara

    YanıtlaSil
  5. Güzel şiir için teşekkürler. Nice seneler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorum bıraktığınız için

      Sil
  6. HAYATI YORUMLAMA ŞEKLİNİZ ÇOK GÜZEL. TEBRİKLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim anlamlandırmaya çabalıyorum kendimce

      Sil
    2. HERKES KENDİNCE ANLAMLANDIRIYOR. ANCAK BAZILARI ÇOK GÜZEL OLUYOR. TEŞEKKÜRLER.

      Sil
    3. güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Nice mutlu yıllar dilerim, doğum gününüzü kutluolsun.

    YanıtlaSil
  8. EMİNİM BAZILARI İÇİN ''İYİ Kİ'' DOĞMUŞUNDUR. SEN HİÇ TASALANMA.:)

    YanıtlaSil
  9. Tabi ki iyi ki doğmuşsun iyi ki tanışmışız:)

    YanıtlaSil