4 Ocak 2017 Çarşamba

eskilere dalınca



çocukluğumdan kalan cam kırıkları ...
türküyü ilk kez dinledim dinleme sebebim çocan abimizdi
köyümün facebook sayfası var ne güzel değil mi sosyal medya çok çok uzaklarda olsanız da köyünüzde yağan kar videosunu izleyip hasret giderebiliyorsunuz
gerçi neyin hasteri diye düşündüm görüntüler o kadar muhteşemdi ki
benim hafızamda böyle muhteşem karlı görüntüler kalmamış
çok çok kar yağdığını anımsıyorum evden dışarı çıkamaıdğımızı falan ama böyle güzel orman görüntüleri kalmamış ben çocukken de vardı o ormanlar ama benim başımda o ormanları görecek göz yokmuş
nasıl bir tanım oldu değil mi ama şurada uludağda paylaşılan fotoğrafları görüp de ayyy on dakikalık mesafede ne muhteşem manzalar var kendi gözümle görebilmek istiyorum diye hayıflanırken içinde büyüdüğüm muhteşemlikleri farketmemişim bile
çocukluğumdan kalan murak abimiz bu klipde son sahnede türküyü söyleyen sırtında çayır bağı olan çoban abimiz.
Aklı çok selim değil derlerdi bize küçükken çok yakınına gitmemiz yasaktı aile büyüklerimiz tarafından zaten askere de gitmemişti ya sırf bu yüzdenmiş hakkında bildiğim daha net bilgi yok yalnızca tepeden tüm köy için şarkı söylerdi hatta tarlada çalışan halam muraaaat şunu söyle diye istek parça isterdi ve köydeki başka insanlar da  aynı şeyi yapardı
uzatma kablosuyşa trt yayınını çeken radyomuzu tarlaya götüremezdik uzatma kablosu diye bişeyimiz yoktu ya da amcam askerden dönerken getirdiği pille çalışan radyo gibisi :) vuuuu pille radyo çalışıyor ...
sosyal medya ne garip şey evet her tür lüzumsuz bilgi var ama bakmasını bilene çocukluğunun saflığı da var

kullanmasını bilene özlemi var
okumasını bilene aşk
yazmasını bilene dostluk var
kısacası ne istersen o var sosyal medyada

etrafınızda dostunuz ,kolunuzda sevdiğiniz  olsun inşallah ama özlemleriniz de eksik olmasın özlemsiz kalp düşünemiyorum çok melankolik gelecek ama özlem de lazım  sanki....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder