6 Ağustos 2014 Çarşamba

Merak eden kendine yönelsin...

Bir çok dönemeciyle şu an kendi tercihlerimi yaşıyorum.
Çok çok dönemeci kendim atladım, kendim kabul ettim, kendim görmezden geldim.
Tercih meselesi derim hep insan hep kendi tercihlerini yaşar çok şükür aksi olcak kadar zayıf karakterli değiliz de hani paralel evren var ya...
Bazen insanın zihni kaçıyor paralele bir bakış bir söz bir pişmanlık veya bir keşkeye bakıyor bu kaçış...
Gidemeyeceğini bildiğin halde göremeyeceğini bildiğin halde zihin tercihleri değiştirip sonuçlara bakıyor.
Sonuç itibariyle bazı şeylerde yalnızca senin tercihin değildir önemli olan ikinci üçüncü hatta dördüncü bir kişi vardır dönemeçte tercihte bulunan.
Yapmadıklarımdan ötürü pişman olacağıma yaptıklarımdan ötürü yaşarım o pişmanlığı düsturum hep bu olmuştur fakat bazen hakkaten paralelleri tarıyorum insanı sakinleştiren bir aktivite :))
Ve bulunduğun yere şükrediyorsan ah iyi ki bu evrendeyim diyorsan mesele yok iş ki bunu söyleyebilmek...
Paralel evrenlerime selam olsun ama özellikle bir tanesine :) özlemişim hem de fena bu paraleli :))
Sevgiler saygılar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder