23 Ekim 2016 Pazar

bu Nefreti De Dökmeliydim

pedofili denince bir çok bilimsel açıklmanın karşısına yazıldığını okuyorum bazen,
            geçiyorum...

belirli aralıklarla çocuklara,bebeklere tecavüz edildiğini okuyorum,
             geçiyorum...

Çünkü
öfkeme hakim olamıyorum...

Çünkü
o an cebimdeki parayla o piçin o pezevengin olduğu yere gidip

çıplak ellerimle tüm uzuvlarını birbirinden ayırana kadar hırpalamak istiyorum
canlı canlı önce parmaklarını koparmak istiyorum ve ağzına tıkmak istiyorum sen nasıl dokunursun bir annenin kıyamadığı yavrusuna pezevenk! demek istiyorum her yudumunda

ve teker teker yutturduktan sonra o parmakları
canlı canlı o malum organını koparmak istiyorum bir orakla hani köyümüzde çayır biçerken kullandığımız var ya hah işte onlardan biriyle ama kör olucak yıllarca kullanılmamış mümkünse de paslı ...

sonra mı ölmeyecek hayır henüz değil

canlı canlı gözlerini oymak istiyorum parmaklarımla
çıplak parmaklarımla sen nasıl bakarsın bir bebeğe/çocuğa
ve de isteği dışında bir kadına teker teker çıkarmak istiyorum gözlerini ...
o gözleri de tıkacağım ağzına ister yesin ister boğulsun kanında...

İnsan evet biliyorum Allah yarattı ama böyle değil herşeyin en güzelini yaradan Rabbim asla böyle bir hastalık yaratmaz bana pedofili bir hastalıktır tıbbi tedaviye ihtiyacı var o kişinin diye cümle kurabilecek herkese yukarda saydığım muameleyi göstermek istiyorum !

Allah asla böyle bir pislik yaratmaz insan olarak bize verdiği iradeyi o kadar pis iğrenç hale getirmişiz ki adam yaptığına bir de beni hastaneye götürün diyor, başka yerde hapishanede duvarlara vurmuş kafasını kendine zarar vermek istemiş diyor ,hayır kendine zarar veremez o , o pezevengi biz annelere vereceksiniz ibret için vereceksiniz !!

Evet şiddete karşıyım ,
Evet şiddetin her türlüsüne karşıyım
AMA

şu söylediklerimi Allah şahidimdir ki gözümü kırpmadan yaparım !!!! 

Ağır olduysa özür dilerim dilim ama bu kadar bükebildim öfkemi bir noktada patlama yaşayacak insanımız hayırlısı olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder