1 Ağustos 2022 Pazartesi

uyur musun ?

 ne biçim bir başlıktır bu ?

aklıma nerden geldi diye düşünüyorum on dakikadır...

halbu ki bunu düşünmek yerine uyuyor olmak mantıklısı

olmayınca olmuyor bazen 

zorlamaksa işkenceye dönüyor

peki ne yapmalı 

Moğollar ın bir şarkısı var bişey yapmalı diye

şu an saatlerim tam olarak orda

bişey yapmalı 

kıyamet değilse bile bişey kopmalı zamanındayım 

içimde kopup giden çığın altında kalmamak için beyhude bir uğraşta gibiyim

ama halaaa bişey yapmalı yanım da güçlü öyle karmaşık ki 

karmaşık olması doğru belki de doğru olan budur

ya bişey yapmalı yanım bu kadar güçlü olmasaydı 

zaman dururdu bir şekilde 

ama

yoruldum 

yorucu bir yorgunluk 



böyle durumlarda yapılması gerekeni yapmalı  vee pretty woman izlemeliyiz...









6 yorum:

  1. Gözleri uyku tutmamış ve alınan bir ilhamla dizelerle barışık bir şairin yürekten kaleme akan duygularının feryadına kulak misafiri oldum. Satırları kaç kez okuduğumu sayarken şaşırdım. Uzmanlar şiirde yankılanan sesi duyabilmek için, en az on kere okumalısınız diyor. Bir şiirle karşılaştığım zaman ben de hep bu uyarıyı hatırlar ve karşılaştığım şiiri en az on kere okumaya gayret ederim.

    Bu güzel, duygu yüklü, anlamlı şiiriniz için kaleminize, emeğinize, yüreğinize ve gönlünüze sağlık ve mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, teveccühünüz, olduğundan fazla kıymet biçmişsiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ahh ne zor uyurum ben. Uyur musun uyumam ee kalk o zaman kalkmam. pretty Womanı hiç izlemedim üşengeçlikten izlemem öyle kalırım yatakta tek fark kulaklığım illa ki olacak kulağımda. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatakta kulaklıkla rahat edemiyorum ama üşengeçlik beni de sarar bazen

      Sil