26 Nisan 2017 Çarşamba

Müziğin Evrenselliği


Tesadüfen duydum şarkıyı bu ara yeni, hobim olan shazem ledim şimdi döndüm neler duymuşum yakınlarda yine diye ve evet bu şarkı ilk duyduğumdaki kadar etkiledi beni 
ve ben tek kelam fransızca anlamam 


sana gidiyorum demeye geldim
gözyaşların faydasız
verlaine'in güzelce dediği gibi, pis ayazda
sana gidiyorum demeye geldim

eski günler aklına geliyor, ağlıyorsun
şimdi elveda vakti geldiğinde
bembeyazsın ve nefessiz
evet pişmanım, sana gidiyorum dediğim için
evet seviyordum seni evet, ama
                        sana gidiyorum demeye geldim
uzun hıçkırıkların faydasız
verlaine'in güzelce dediği gibi, pis ayazda
sana gidiyorum demeye geldim

mutlu günler aklına geliyor, ağlıyorsun
şimdi elveda vakti geldiğinde
hıçkırıyor, inliyorsun
evet pişmanım sana gidiyorum dediğim için
ama artık canıma yettin!

fedakar bir ekşisözlük yazarı çevirmiş sağolsun ve de hikayesi de güzelmiş şarkıcımız kızının annesini kayıt studyosuna çağırıyor ve bu şarkıyı doğaçlama olarak söylüyor ve bu şarkı ile ayrılıyor eşinden 

hissettirdiği kadarmış yani şarkı 
ve de şurada dursun istiyorum bu melodi 2017 baharında...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder