13 Şubat 2017 Pazartesi

hatırlamak yordu

hatıralar yormuyor ya da geçmiş
hatırlamak yoruyor her bir fotoğraftaki an'ı
hatırlamak yoruyor fotoğraflardaki hüznü
o ifadedeki özlemi
ya da çabalayıp çabalayıp başarısızlığa ulaşmış olmanın yenilgisini
fotoğrafları severdim artık sevmiyorum o kadar da sevmiyorum
çünkü hatırlıyorum
lanet olsun ki her bir fotoğrafımdaki anıyı hatırlıyorum
kamera arkasını hatırlıyorum üzüntümü anımsıyorum
neden gülümseyememişim anımsıyorum
ya da o kadar içten gülmüşsem o ana özlem duyuyorum hem de kalbimi sızlatan biz özlem
peki sonra daha çok yoruluyorum
artık fotoğrafları sevmiyorum o kadar da
an saklamak da istemiyorum galiba
ya da kendim için saklamak istemiyorum
sakladıklarımı görmek istemiyorum
belki uzak zamanlarda yine keyif verecek bana fotoğraflar
fakat o zamanlar ne zaman gelecek öngöremiyorum

varlıklarını unuttuğum tasasız gözlerimi görmek sızlatıyor yüreğimi
ben ne yaptım o gözlere ? ben ne yaptım ?
ben     ne     yaptım  ?
fotoğrafları sevmiyorum o kadar da artık ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder