13 Kasım 2016 Pazar

Hayaller ve uyku

Gözleri kapattığında gelirler muhakkak her çağrıma kulak verirler
Kendimle ilgili hayaller ,sevdiklerimle,sevmediklerimle ya da işimle ilgili ama muhakkak gelirler uykudan önceki o anlar benim özgürlük anlarımdı herşeyin mümkün olduğu
Buyüzdendir ki sanırım başı yastığa koyar koymaz uyumaz zihin hep bi bekkeuiş hayallere dair
Bi süredir gelmiyorlar uyku problemim bundan sanırım
Kim aldıysa verse uyumak istiyorum...

Mevzu derin de pcden yazman ger sevgiler

posted from Bloggeroid

5 yorum:

  1. O hayaller olmayınca, uyku zor oluyor değil mi, efendim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hayaller çok önemli saçması uçanı kaçanı ama şart muhakkak ki

      Sil
    2. Şart... Katılıyorum, efendim :)

      Sil
  2. Ondanmi uyuyamadık acaba bikaç haftadır hayalsizliktenmi öyleyse itinayla hayal kurmaya devam edelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilimsel cevap belki de ayın yakın oluşudur dünyaya uykusuzluk belki ondandır :)

      Sil