19 Nisan 2016 Salı

Empati

gene bak ne çok taktım empatiye

yine o kadar çok empati yaptığıma karar verdim ki kendi içimin yoruşu yetmez miş gibi bir de empatiden gelen bir yorgunluk oluşuyor yüreğimde yazık len bana

diyerek kendimle empati kurmaya karar verdim

ve kendimi gayet de mantıklı buldum şahsen

başkalarıyla empati kuruyorsunuz ,elinizden bişey gelir mi diye düşünüyorsunuz dinlemekten ileri tavsiye ve diğer şeyler sonra size dönüş yok

tabii ki karşılık bekleyerek yapılmaz empati felsefesine aykırıdır muhtemelen .

de başka birilerinden empati gelmeli herkesin bünyesinin empatiye sempatiye ihtiyacı vardır bence
ruhumuz yalnızlık için yaradılmamış kanımca

öyle olsaydı bireysel yaşayıp soyumuz yokolup giderdi kanımca güzel de olabilirdi belki dünya kendi halinde gayet iyi idare ederdi sınavından kalan ir insanlar halkına ihtiyacı yokmuş bence.

bu düşüncelerimden bir kişiyi ayırırım ki onu bi çok konuda kenara ayırıyorum şahsen böyle de gider kanımca ahiretliğim mi ne der ya eskiler çok yıllarca ya da çok yakın dostları için hah işte öyle bişey.

şimdi bu kadar kelimeyi üşenmeyip okuduğunuz için teşekkür ederim bazen benn bile kendime tahammül edemezken hatta etmek istemezken birilerinin etmesi güzel

gerçi tahammül kanımca güzel bir aşama değil tahammüle gelinmişse bişiler bitmiş itilip kakılıyordur ya neyse saçmalama anımın burada sonlandırıken güzel bir gülümseme hayal etmek istiyorum çehrelerinizde nerde ve kimle hatta yalnız olmanız farkketmez en keyf aldığınız salıncakta sallanma anınızı düşünün ve gülümseyin zira bende artık salıncak güzel bir anı değil 35 de sallıncaktan düşmüş koca bir danayım artık ::)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder