21 Mayıs 2015 Perşembe

diğer açı

Orda olmalı muhakkak oralarda biryerlerde,
Bir şimşek daha çaktı çook uzaklarda ve bir tane daha,
Yalnızca bir saniyeliğine gerçekti açık seçik görülebiliyordu,
Yine karanlıklara gömüldü sanki yokmuş ve hiç varolmamış gibi,
Varlığına inancını koruyordu oradaydı az önce görmüştü,
Ama neden hareket etmiyordu öylece durmuş üzerindeki şimşeklerle aydınlanıyordu,
Hareket etmek zorundaydı muhakkak edecekti
hareket edecek ve kıyıya yanına gelecekti
Işığı çok soluktu ama ordaydı kocaman karanlık dalgaların arasında salınırken varlığını sürdürüyordu ışığı,
Gelecekti kıyıya yanına gelecekti gece ne kadar karanlık olsa da, fırtına ne kadar setr olsa da, ışığı varlığını sürdürecek ve yanına geri dönecekti, muhakkak geri dönecek ve limanın güvenli kıyılarına demir atacaktı,
Bunu hep yapıyordu kıyıdan uzaklaşıyor bir fersah bir fersah daha derken zar zor seçilecek kadar küçülüyordu bazen
Ama her zaman dönerdi,
Yine dönecek ben durda inancımı koruduğum sürece muhakkak yanıma dönecem ben ışığımı koruduğum sürece beni görecek ve bana geri dönecekti,
Hep dönerdi...

...

......
Felsefeme deniz fenerinin gözünden hiç bakmamıştım onun hikayesi de hayat gemim kadar umutlu ve hüzünlü....http://24saattenibarethayat.blogspot.com.tr/2011/01/ben-bir-gemi-kaptanym.html?m=1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder