14 Mayıs 2015 Perşembe

Diğer yarın olmadan sen kimsin?

Doğru insandan bahsetmeyeceğim öyle birşeyin varlığından kuşkuluyum .Çok ilginç bir kavram bu zira.
Herhangi bir aşk meşk olayı da değil kelimelere dökeceklerim
İşin özü anlaşmak belki temelde,anlaşabilmek nedir?



Kelimeleri belki yeteri kadar iyi kullanamayacağım biraz da grefiksel yardım alayım ;
Yukardaki resim yetişkinler için bir boyama kitabından.Ben görür görmek bu renkler bu çerçeve ve bu hikaye canlandı gözümde ve o şekilde boyadım.
Renklerin kocaman bir hikayesi var:

İki ruh var bir şekilde rast gelmişler ;
Aynı yerde duruyorlar ve bakıyorlar farklı gözlerle,
duyuyorlar farklı kulaklarla,
her veriyi tartıyorlar farklı iki zihinle ki bu iki zihin yıllarca farklı şeyler görmüş farklı şeylerle eğilmiş bükülmüş farklı vazgeçilmezler farklı olmazsa olmazlar farklı değerler edinmiş.

Ama aynı yerdeler tam olarak aynı şeylere bakıyorlar
farklı sonuçlar elde ediyorlar sonra bu verileri birbirlerine anlatıyorlar .
Anlamak bu noktada başlıyor
ya da anlamamak burda başlıyor körükleniyor
iki ruh ne kadar dinlerse bir olabiliyor.
Orta noktada buluşunca dostluk doğuyor ,saygı doğuyor ,sevgi başlıyor
orta noktada buluşulması şart mı değil aslında çok keskindir bir ruhun çizgileri hiç bakmaz diğerinin anladığına o noktada saygı varsa özünde yine doğar dostluk ve sevgi ,
Ortadaki verinin tekliğini kavradığında ruhlar saygıyı d abir şekilde aşılamışsa hayat bir noktada ruhlara dünyaya hüküm süren dostluk ve sevgi olacak.

Nasıl da pozitifim değil mi aslında değilim pozitif !

 inanıyorum herkesteki ying ve yang a

inanıyorum insanın fıtratına yerleştirilmiş olan sevgiye

inanıyorum insanları bu kadar seven yaradanın bizi sevmeye devam ettiğine....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder