2 Temmuz 2014 Çarşamba

Zamansız kayıp

Kendimi özledim...
Bencil,ben merkezci,kontrol delisiyim evet öyleyim insanın kendini tanıması gerek bir yaştan sonra artık.
Ve empati kadar sevmediğim ama sere yerleşmiş olarak iyi özelliklerini sen anlatma bırak başkaları söylesin öğretisiyle iyiliklerimden bahsetmem malik bilmezse halik bilir :)
Zaten aslen bencilim sevdiklerimi kıskanırım zamanını enerjisini kıskanırım .
kendimi özledim bir tenhada rastlarsam seveceğim kendimi ve de şımartacağım kıymetini biliyorum sen bana lazımsın diyeceğim.
Zaman çok çabuk ve bensiz geçmeye başladı hüzünleniyorum buna hem de ziyadesiyle.
Bensiz olan kalbim,bensiz kalan zihnim,bensiz kalan bedenime üzülüyorum rüzgarda salınan yaprak misali salınıyor hayatta gerekenden bir tık fazlası yok.
Gereken neyse onu yaşıyor halbuki ben olsaydım her an için savaşırdım.
Belki savaşçı yı okumamalıydım...
Mutlu olmak için savaşmak yorucu fazlasıyla, rölantiye alıp salınmaksa en kolayı..
Ama pişmanlık verici zaman bir daha geri gelmeyecek mutlu olma şansı da geri gelmeyecek ...

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder