3 Temmuz 2014 Perşembe

Sıradan şeyler konuşalım

Dostla saatlerce yapılan sohbetleri özledim.
Sabaha kadar kainatın derinliklerinden zaman kuramına kadar paralel dünyalardan her türlü varlığa kadar gizemler üzerinde saçma sapan konuşmaları özledim :)
Çocukluğum güzeldi ama çocukluğuma dönmek istemezdim :)
Gençliğimi hiç var saymıyorum bile ama üniversite çok eğlenceliydi yeniden radyoda olmak isterdim.
O keyfi yaşamak isterdim ...
Şu an da güzel şükretmek gerek kaybolup gitmek istediğim bazen kaybolduğum şuan larım da oldu şükür şu an iyi ama daha iyi de olabilirdi hani...
Hhep daha iyiye olan tutkum sebep zaten bilmiyor değilim.
Bilmese insan istemez bilmese insan sevmez ve bilmeseydi insan özlemezdi ...
Bazen bilmek işkenceden beter olabiliyor..
Cehalet değerli kaybetmemek gerek :)

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder