10 Temmuz 2014 Perşembe

Saklanamazsın

Kaçıyorum biliyorum peşimsıra geliyor hissediyorum
Ara sokaklar karanlık henüz güneş doğmamış belki doğmayacak da bugün kaçmalıyım
Yüksek bir yer, bakın etrafına bakın yüksek bir yer bulmalıyım
Peşimde ayak seslerini duyabiliyorum ve nefes sesimi koş daha hızlı
İşte ilerde yüksek bir bina hızlan önemli değil nefessiz kalmak koş en yükseğe çıkmalıyım peşimsıra hızlandı hissediyorum
Adımları sıklaştı o da biliyor elinden kurtuluşum o binadan olacak
Merdivenler bir sürü basamak yoruldum artık ayaklarım ilerlemiyor ama duramam ellerini görüyorum alt katlardan birinde trabzana tutunarak gelmeye devam ediyor asla peşimi bırakmayacak
Daha hızlı son adımlar sonrası kolay özgürlük çok rahat olacak son basamaklar hadi devam et geliyor
Ve gün yüzü güneş hala doğmamış halbuki saatlerdir merdiven tırmanıyor gibiyim nefes alamıyorum artık sürünerek de olsa kenara gitmeliyim özgürlük çok yakın biliyor kurtuluşa yaklaştığımı o da hızlandı çok yakın ayak sesleri
İşte kenar son bir adım hadi ayaklarım sonra size ihtiyacım kalmayacak dinlenebilirsiniz
Ve işte beni gördü gözlerime bakıyor ama hayır o da biliyor yetişemeyeceğini artık özgürüm ve kenardan bırak kendini rüzgara bedenim işte özgürlük gelsin rüzgarla son bir umut ardımdan koşuyor ama artık çok geç uçabiliyorum ve o orda kalmak zorunda güneş doğuyor gün aydınlık artık özgürüm istediğim yere gidebilirim acele etmeden yorulmadan
Korkmadan ,ayak seslerini dinlemem gerekmiyor artık sadece rüzgar var ve özgürlük
Ey özgürlük
Uçmak mükemmel bir duygu rüyada olsa bile :))
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder