11 Temmuz 2014 Cuma

Mırıldanmak

Yalnızken mırıldanırım bazen hayır hayır kendi kendime konuşmuyorum hiç cevap vermedim en azından şimdiye kadar :)
İkinci bir kişiye mırıldanırım çoğu zaman ama orda olmaz hiöbir zaman
Sorduklarım onun söyleyebilecekleri kocaman kocaman diyaloglar gelişir sonra ben sorduklarımı yüksek sesle dile getirmekten vazgeçerim insan cevabını bildiği sorular sormamalı değil mi vakit kaybından başka nedir ki bunu yapmak
Bazen mırıldanırken yakalarım kendimi aynı soruları sanki farklı cevapları umarak
Umduğum cevaplar gelmez çünkü ben hep olumsuza odaklıyımdır hep en kötü senaryoyu yazarım çok azı iyi çıkmıştır tahminlerimin aksine ve mutlu anlardı onlar bazı tarihler mesela
İnat ve ısrarla aldığım bir öpücük olumsuz kurduğum onca senaryoyu yıkmaya yeter sonra mı sonrası yok o an biter ve ben senaryolarımla başbaşa kalırım
Belki paralelde işler farklı yürüyordur ve belki orda daha çok an vardır bende tamam diğer bende olsun o mutluysa ben de olabilirim demek değil midir ki bu :))

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder