19 Temmuz 2014 Cumartesi

Dünyaları ayıramayınca

Elimden geldiğince iş ve evi ayırmaya yansıtmamaya etkilendirmemeye çalışıyorum fakat dün çok feneyadı ve bundan evim özellikle oğlumla geçirdiğim vakit etkilendi bundan dolayı iki kat kızgınım dünkü O. Ç ye...

Radye temele üst gönye neden koymuşum bugüne kadar yokmuş ben mi icat etmişim daha önce hiç görmemiş sanki senin cehaletinden ben sorumluyul embesil on yıl olcak nerdeyse statik proje yapıyorum bu işin olması gerekeni bu götün yiyorsa koyma projemdeki donatıları uygulamada!
Telefonda azarlıyor bir de bundan sonra onun projelerine koymayacakmışım gönye oldu beyzade imzayı sen atcaksan neden olmasın. Benden önce mimarın yanında statik öğrenmiş program operatörünün projeleri işine geliyordu tabi Allaha emanet proje bu kafayla yapılan uygulama oh sen sağ ben selamet.
Bir de patronu arayayım ben diyor embesil geri adım mı atcam sanıyorsun beyinsiz aradın da noldu oturdun gönyelere .
Ne sidiği yarıştırıyorsun ki salak!
Sana pabuç bırakcam sanki çıkarım işten bir güzel de mahkemeye veririm seni eğlenirim hiç yoktan inşaatın denetlenmesi için sürekli bayındırlığa şikayet ederim eminim ki bütün iş güvenliği önlemlerin de tamdır!
Ve emiinim ki o projede tadilata ihtiyaç olacak kafana göre değişiklik yapmadan duramaz senin egon o tadilat için köpek gibi kapıma geleceksin haberin yok embesil!
İnsanları kızdırmadan önce düşünmeyi öğrenirsin belki ha!
Sonuç mu bir gerzek o. Ç yüzünden sahip olunan kocaman bir baş ağrısı ve de verimsiz geçen oğlumun saatleri...
Ama ben kindarım yapılanı unutmam detayları unutmamak adına buraya kaydettim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder