29 Mayıs 2014 Perşembe

Söyle bu kez ne istiyorsun

Konuşmak istediğin insanla konuşamazsın konuşabileceklerinin sesini duymak istemezsin ya hani durumum o kadar vahim.
nerde düze çıkarım nerde sakinleşir bu fırtına hiç bir fikrim yok.
Limandan çok uzaktayım ,kayalıklar var hissediyorum etrafımda, bir yerlerden denizfenerimin ışığı çevremde ve gittikçe uzaklaşıyor sanki.
Limana yaklaşmalıyım demirlemeliyim sakin sularda ben dalgalardan korkuyorum fırtınadan korkuyorum çığlıklarımı kimse duymuyor.
Yardım istemeliyim biliyorum biryerlerde bana da yardımını sunacak bir liman vardır inanıyorum ama ilerlemeye gücüm yok bunu istemiyorum bile.
Sadece bu an sadece şimdi ve ben yalnızım.
Dalgalar şimşekler savrulan yelken ve rüzgar sadece ben yıldızlar bile sessiz bu gecede,onlar bile söylemiyor yönümü herşeyi ben bilmek istemiyorum.
Öğrenmek istemiyorum sadece susmak istiyorum.
Suskunluğum anlaşılsın istiyorum.
Ya da istemiyorum bunu aslında şımarklığımdan nefret ediyorum.
Normal olsaydım keşke bilmeseydim keşke merak etmeseydim söylemeseydi keşke kimse.
Keşkesiz yaşamak istiyordum değil mi mış gibi yapmazdım hani ben asla ve hep içimden geldiğince severdim değil mi
Büyümek değil bu bence olgunlaşmak da değil böyle olmazdı benim büyümem!
Pes ettim bence bıraktım kürekleri rüzgara yelkenlerimi ve seyrediyorum dümeni...
Çekildim kenara ve seyrediyorum fırtınayı eğer o an sa kıymetli olan keyif alınması gereken seviyorum kaybolmakta olan ışığını...

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder