9 Haziran 2011 Perşembe

Offf saate bak

Saat kaç olmuş ben eve yeni giriyorum illet proje sonunda ikinci kere bitti mimarierden bişey çıkmassa artıkurtulucaz sorunlu projeleri sevmiyorummmmmm.nevrim döndü bugün 6 bloğun kontrol günüydü ve çook uzun bir gün oldu beynim allak bullak herşey birbirine girdi akşam mesai yapmayacaktık normalde bitsi kurtulalım dedi patron peki dedi ben eve gelip kedişime yemek vermeyi unuttum yoğunluktan tam çıkarken geldi aklıma çoküzüldüm :( yazık ama ağzı var dili yok :( kendimi unutmuşum ama olsun kedişi unutmamalıdım eve girer girmez önce ona sosis doğradım bir güzel afiyetle yesin diye ,sonra da sıcaktan bunalmışken elimi yüzümü yıkayayım dedim gözlüklerimi unuttuğum hiç aklıma gelmemişti :) bir kaldırdım başımı kiamlacık olmuş dünya heyyy gidi yaşlanmak sen nelere kadirsin :) ne de olsa dn itibariyle bir yaşı daha kopardım takvimden hakkımızda hayırlısı :)


herkese iyi akşam-geceler sevgilerimle :)

2 yorum:

  1. merhaba,
    işler yoğun bu aralar demek ki,
    kolay gelsin
    hayat böyle bir koşuşturmaca
    kediyi unutmamanız iyi olmuş :)))
    bu arada mutlu yaşlar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. su yas ilerlemesi beni simdiden germeye basladi.

    YanıtlaSil