1 Haziran 2011 Çarşamba

Benden...

Yeterrr artık mesaili çalışmak istemiyorummmmnidalarıyla bugün patronla muhatab oldum peki bu akşam ki mesaiyi yarınerteleyelim dedi dün mesai yapınca üst üste hoş olmuyor uykum var zaten ...
 Markete uğrayıp kediye kum almam gerekiordu yolda annemle konuşuyordum markete uğradım hakkaten ama erik ve kayısı alıp çıktım şimdi kum gelyor aklıma artık nasipse yarın alıcam :)
 annemle konuşurken telefonu kapamak zor oluyor sanırım o kadar bedavayaçıkarmamalıydım tarifesini :)bende o kadar bedava dakika yok :)Pazar günü köye gittiğini anlattı yine :) bugün kü seller akarmışçasına yağn yağmuru da anlattın annem bana ama beni sevindirmek için üzerine basa basa söyledi fasulyelerimi diktiğini.Aslında dikme demiştim ama olsun yapabildiğim srece yapıcam dedi .fasülye turşularımı :) bu kıç yarım litrelik su şişelrine doldurulmuş en az 60 şişem vardı çok çabuk bittiler üstelik eşim de sevmiyor :)
 Ben kırıldığım kişiyle hala konşabilen biriyim ben çok iyyi biri olmadığıma göre sanırım o arkadaşımı çk seviyorum :)İtanbula kadar geldi ve bir gün bana uğramadı çok bozuldum buna ... biliyorum biliyom ama yine de bozuldum işte.
Güzelim televizyonumuz çiçeği burnunda alet serviste, emektar da sanki pabucunu dama attıran tv bozulunca ona mahkum kaldığıızı anlamış gibi bozuldu diziler filmler hep kaldı öyle kenarda :)
Eşimin de dedği gibi salatada zeytin yemek istiyorsam çekirdeğini çıkarsam iyi olacak bir dahaki sefere .
bazen blog gezmelerime yanıma geliyor eşim bakıyoruz bneim okudğum yazıları okuyorne kadar karışık cümleler daldan dala atlanmış konular diyor hiç bişey anlamadım dyo gidiyor yazıya dönübir daha bakıyorum gülümsüyorum içimden ben anlıyorum diyorum :) ben de karışığım biliyorum :))
Her beğendiğim yazıya yorum bırakmak istiyorum ama laptopumuklavyesi çok nazlı kafasına göre harfleri yutuyor abuk sabuk kelimeler çıkıyor kimbilir onlardan kaçıyla doludr bu yazı offf offf :)

gideyim kediyi biraz daha mıncırayım iş yorgunluğuna bire bir :)


iyilikler dilerim..

1 yorum:

  1. Bizdede bin dakika bedava bende acayip ariyorum annemlerden de burasi bedava oda cok ariyor her gun :)

    YanıtlaSil