2 Ocak 2011 Pazar

Yılın İkinci Tembel Günü de bitti

Saatimin alarmı her gün aynı saatte çalıyor ,işe gitmem gereken günlerde alarmla kavga ederken tatil günlerimde alarm çalmadan uyanıyorum.Bugün iş daha kötü oldu alarm çalmadan uyandım kalktım bugün ne giysem diye düşündüm ve sonra günün pazar olduğunu anımsadım kendime kızdım telefonuma kızdım ve yatağa geri dönüp uyumaya çalıştım zor uyudum ama uyudum peki ben neden uykumu bölüp günleri şaşardım ÇÜNKÜ lüzumsuz olan ikinci tatail günümdeydim :)
Bir insan tatil olduğu için kızar mı evet kızar plansız programsız bir tatil lüzümsuz bir tatildir bence:)
Neyse en azından dün dinlendiğim için bugünü ev işi yaparak geçirebildim çooook keyifliydi :) ne inanılır bir cümle değil mi :) Yarın kıbrıstaki dayım gelicek ziyaretimize misafir odamızı biraz düzenledim yalnız hava çok soğuk .
Soğuk havanın tek güzel yani bence kar yağışı ki birkaç gündür o da yok :(
Kar yağsın istiyorum he yer beyaz olsun öyle çok kar yağsın ki insanların da üzeri beyaz  kaplansın bembeyaz olsunherkes....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder