11 Ocak 2011 Salı

Ne De Düzenli Başlamıştım Halbuki

Bu yıl en azından her gün yazabilmeyi umuyordum zira planım buydu ,fakat sonra dayım geldi ve bir haftamızı benim mesaim bitince beraber geçirdik buz gibi soğuklarda bile beraber gezdik azıcık inşallah yazın gelirde gezilerimiz daha güzel olur.
facebook hesabımda ekli olan arkadaşlar görmüşlerdir fotoları özel fotoları halen daha buraya ekleme taraftarı değilim.
Dayım gidince onun gelişiyle askıya aldığım tüm moral bozukluklarım bana hücum etti Allahtan faranjit im de hücum etmek için aynı zamanı seçti de önceliği kendisinde toplamayı başardı.
İnsan hasta olduğu için minnet duyar mı evet duyar çünkü son gelen acı ilk acıyı unutturur :) bu bilimsel bir gerçek :)
Dün akşam rüyamda annemi gördüm garip bir rüyaydı anlamsız öğelerle dolu ama hepsi hayatımda gerçekleşmiş öğeler geçmişe ait.
Zaten sağlığım yerinde olduğunda bilim kurgu uçuk kaçık rüyalar görürüm ne zaman hasta olurum, ateşim çıkar, canım acır geçmişe dair rüyalar görürüm hep böyle olmuştur.. nedenini merak etmiyor değilim.
Emekli olmak istiyorum yoruldum insanlarla psikolojik çekişmelerden neden sadece dürüst olamaz ki insanlar? ne olur yani?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder