11 Ocak 2011 Salı

Bugün Kendime Tanımım:SAĞLAM

Buz gibi kış güneşinin altında, bugün yürüyorken kaldırımda alakasız düşünceler içersindeydim yine.Ve sonunda kendimi adlandırabileceğim bir sıfat belirdi aklımda ''sağlam''.
Ne alaka demeyin nerden geldi bilemiyorum ama şu soruyu düşünüyordum;
Hangi kale daha sağlamdır?
-sık sık saldırıya uğrayan mı?
-belki de hiç saldırılmamış
olan mı ?
cevabı biliyorsunuz değil mi :)
Eğer sık sık saldırıya uğrarsa savunma mekanizması gelişir,gelişim için sebebi olur daha güçlü silahlar ve daha yüksek daha sağlam surlar inşaa ederler Sonuçta daha sağlam olurlar.
Ben de bu garip bağlantı ile başıma sık sık gelen aptal ruhsal ve fiziksel durumları düşününce kendimi sağlam olarak niteledirmek istedim.
Belki bir adım ilerisinde daha güçlü bulabilmek için kendimi belki yıkılmamak belki pes etmemek için ya da sadece böyle olduğuma inanmaya ihtiyacım olduğu için...
Her durumda da sağlam olabilmeyi diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder