27 Ocak 2011 Perşembe

Ben bir Gemi Kaptanıyım

Zorda ruhum parçalanıyor sırtımı dönükçe parça parça etraımda merhamet dileniyor.
Kitabım işe yaramıyor artık okumak iyi gelmiyor bana baka bir hipnotize yol bulmalıyım düşünmemeliyim düşünmek iyi değil güzel değil parçalarayrılmak.
Eskiden bir zaman dilimine ait yerel radyonun birinde sesim yankılanırdı düşündüklerimin bikısmını söylerdim önümdekisyah mikrofona sanki sadece kulaklıklarıma gelirdi ses sanki sadece ben duyardım  kendim kendim çalıp kendim onardım sanki.
Sonra bir gün selma aradı sabah o saatte beni dinlemek için kalktığını söyledi inanamadım bir ses daha vardı benim sesimin yanında güzeldi gerçekten güzel sonra her sabah arayıp günaydın demeye başladı selma ve ben de ona özel günaydın demeye sonra ben mesleğime ağırlık vermeye karar verdim zor ir karardı konuşmak güzeldi düşünceleri özgür bırakmak .Sonra ben büyüdüm yani bir parçam büyüdü sorululuklara sarıldı ya da sorumluluk çöktü omuzlarına bir parçamın.
Hayallerim var hala uyumta güçlük çektiğim gecelerde kendime anlattığım masal düşünceler var hala....
O eski zamadiliminden çökmemiş zorumlulukları uzağındaydı bir gemi olarak düşünürdüm ömrümü.
Herkesin ömrü bir gemi yolculuğuydu zira o zamanlar :)
Dümenin elimize olduğuna inanırdım gemi be aitti tanıdıklarımız dostlarımız da gemimizdeki yolcular istersek onları gemimize alırdık istezsek almazdık herdönem yeni bir limandı gemimiz için...
Sonra gemi bir limana demirldi dahsonra deniz uzaklaştı çok uzaklaştı ardından aslında bir gemimin olmadığını farkettim ve sonrasında aslında hiç bir gemiye sahip olmadığımı farkettim asla dümeni elimde olan bir gemim olmamıştı.
Belki olsaydı....
belki olmalıydı....

iyi geceler....

1 yorum:

  1. inşallah bi gün olur canım..gemin olsada sığınacak bi liman olması lazımm bence.yazıların mükemmel..bloguma beklerim .hediye çekilişim vaar.sewgiler

    YanıtlaSil