6 Ekim 2010 Çarşamba

Soğuk Günler...

Kış bir anda bastırdı nasıl anlamadım ama birden hırka giymek zorunda hisseder olduk kendimizi.Grip aşımı oldum yararlı zararlı bilmiyorum ama bu 5. grip aşım umarım önceki yıllardaki kadar işe yarar bir kere olayım yeter çekilecek hastalık değil şu grip -gerçi hiç biri çekilecek hastalık değil de yahu ilaçlı ilaçsız tedavi süresi aynı mı olurmuş bir hastalığın ayıp denen bişey var değil mi :)
Ben tavsiye ederim henüz bir hayvansal griple günden yaratılmamaışken standart aşınızı olun bence.
Yazasım gelmiyor internete giresim gelmiyor bu aralar ingilizceye sardım unutulmaya yüz tutmuş bilgilerim tazelemek istiyorum ve kullanıma hazırlamak istiyorum.Yoruldum buradaki psikolojiden davulun sesi uzaktayım diye hoş geliyor belki ama yurt dışı iş olanaklarına açık olmaya karar verdim ve mümkün olursa da yurt dışına çıkmaya .
Halkı olduğum yerde yolunmaya hazır kazmış gibi görüldüğümü bilmek bunun bilincinde olmak psikolojimdeki yorgunluğu arttıran etkenlerden ...
Düşünceler etkenlerden etkenler de düşüncelerden ksıır döngülerde kayboldum şu sıralar...
Hayat yolunda.. yani en azından hayatın bir yolu var ve son sürat hiç beklemeden kendi yolunda ilerlemeye devam ediyor ben de yetişmeye çalışıyorum bundan da yoruluyorum hayat bana yetişmeye çalışsın aksi durumda geride kaldığımı hissediyorum.
Buralardayım bir çok blog yazarını da takip ediyorum ama içimden gelen yorumları o an yazmayınca kalıyorlar ama anlatıyorum beğendikleirmi şurda şu güzellik var şeklinde reklam yapıyorum blogger ın fahri reklamcısı oldum çıktım şu sıralar internetin bu yönünü bilmeyen dostlara :)

Hepinize sevgilerimle daha sık yazmayı umuyorum :)havalar soğuyor ne de olsa evde geçen vakit artacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder