25 Ekim 2010 Pazartesi

Hayat Beni Neden Yoruyorsun !?!?!?

Başımın ağrısından şu an beynimde bir kovan arı varmış gibi hissediyorum.
Bir pazar günüm hiç bu  kadar umduğum gibi gitmemişti ve bu kadar başağrısı bırakmamıştı ardından ...
Haksız olduğumu ve kötü bir insan olduğum için benim içim kötü olduğu için böyle düşündüğümü söyleyin lütfen.

Konuyu baya baya yazdım aslında maile ama sonra yayınlamamaya karar verdim içim sıkıldı okurken sizleri de sıkmıyayım ama şunu söyliyeyim ben kendi çocuğum olana kadar kimsenin çocuğu sevmediğimi ilan ediyorum.Hatta çocuğu ile misafirliğe gidip de aman ne ilgilenicem dağıtsın ev sahibi evini korusun mantığı ile yaklaşan kişilerden nefret! ettiğimi ilan ediyorum. bunaldım hele ki evime tanımadığım kimsenin gelmesini istemiyorum ikinci bir emre kadar yabancı insanlarla tanışma kaynaşma düşüncelerim rafa kaldırılmıştır ve hatta bir adım ilerisi artık insanlara statü farkı koymaya karar verdim.Ben kim oluyorum da bunu yapıyorum değil ben şu oluyorum, tanımadığı bir gerzek adam karısını birinin başına atıp da gezmek istiyor diye pazar günü mahvolmuş başağrılarıyla uyanmış bir zavallıyım çünkü görümcelerimi seviyorum ve kırmak istemiyorum ama bu baş ağrım 3 gün devam edicek ve ben bu ağrıyı çekerken kimse bana yardım etmiycek.
Her insanla muhabbet edebilitem, sohbet edebilitem,sevdirebilitemle gurur duyardım herkesle herkes olabildiğimi biliyordum ki olabiliyorum halen daha olabilirim ama şuna karar verdim bana birşey kazandırmıyacağını bildiğim kişilerle nefesimi boşuna harcamayacağım.

Ben geri gidiyorum onlar kendilerini bir ot sandığından gelişmiyorlar.

Bu dünyaya bir katkısı olmayan kimse benle konuşmasın bir katkı yapmaya çalışan kişi olarak ayağımı tökezletiyorsunuz.

Bunu okuyan blogcanlarımın öyle olmadığını biliyorum zira sizleri okuyorum.

Yoruldum kısmetse haftaya tatile gidiyorum hem tatil hem iş ama olsun uzaklaşmak kafa dinlemek olucak biraz,Kıbrısa dayılarımın yanına gideceğim kısmetse azıcık dinlenicem herkese sevgilerimle hayat size iyi davransın inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder