22 Ekim 2010 Cuma

Çok Üzgünüm Kedim Beşinci Kattan Atladı

Moralim çok bozuk komplike bir yığın bozukluk hem de içinde herşey var.

dün o kadar çok ağladım ki anlatamam ben kedime çok alışmışım doğal gerçi beni anlar mısınız da bilemiyorum .

Dün akşam eve gittim kedi yok balkondan aşağı atlamış telaşla arayıp bulduk 5. kattan atlanır mı Allah aşkına kör mü bu kedi :(

Yoksa beni mi sevmiyor artık :((((

Çok ağladım ağzı burnu kan içinde görünce aldım kucağıma ne kadar kalmışsa aşağıda çok korkmuş :((

sığınmış hemen oracıktaki bir cam kenarına :((

zor aldım kucağıma :(

yukarı çıkardım biraz mama su süt falan vermeye çalıştık yiyor yemesine ama çenesini kazımış resmen deri soyulup kopmuş acıyor herhalde yemeye çalıştıkça ağlıyor yiyemiyor sinirleniyor sanırım mamalara

biraz elimizle besledik kucağımda uyuttum :((

Çok moralim bozuk olayları sadece bu kadar değil ama ben sadece kedimden bahsedicem gerisine aklıma getirip daha fazla kırılmak istemiyorum ..

Fotoğrafını telefonum ile çekmiştim çenesinin ama telefon yanımda değil bugün onu da ekliyeceğim :(

Bu yazıyı mail atarak yayınlıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum :(

Kedime birşey olmasın şimdi değil daha sonra lütfen olmasın :((

Yemek molamda veterinere götüreceğim kedimi belki pansuman falan iyi gelecek birşeyler verir ağzı var dili yok hayvan günah ya kör olmuş olsa bile günah yaaa acımasın canı:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder